piątek, 28 listopada 2014

INSPIRATION

Witajcie!! Nareszcie nadszedł długo oczekiwany weekend. Bardzo dłużył mi się ten tydzień,w ogóle nie chciało mi się wstawać rano,pogoda nieciekawa mroźna. Nie miałam czasu napisać nic w tygodniu, gdyż koniec pierwszego semestru, wystawianie ocen i bardzo dużo nauki w szkole. Już niedługo święta aż trudno w to uwierzyć. Powiem szczerzę nie odczuwam jeszcze świątecznego nastroju,a w oknach wystawowych już choinki. Moim zdaniem przesadnie za wcześnie,bo potem nie odczuwa się tych świąt. Dziś o moich inspiracjach.Dorzuciłam parę moich zdjęć ,które znalazłam. Mam nadzieję że mam się spodobają :)

















 A o to i moje prace.Jest trochę zła jakość,ale myślę że to tak bardzo nie przeszkadza. W komentarzach piszcie co o nich sądzicie. 
Za każdą opinię z góry dziękuję :)









8 komentarzy:

  1. Piękne rysunki. Nie wiem czy widziałaś, ale również projektuję!
    Wszystko znajdziesz tu ---> http://gabriel-data.blogspot.com/p/fashion-projects_24.html
    Pozdrawiam i zapraszam. Nowy post na blogu, a w nim nowa sesja!!!
    ~ http://gabriel-data.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne szkice :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rysunki średnio mi się podobają ale fajne zdjęcia. Zapraszam do siebie wejdz przez google +

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi rysunki się bardzo ,ale to bardzo podobają.

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są genialne. Twoje projekty także.
    Obserwuję!

    xoxo
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  6. Rysunki fajne! :) Zapraszam do mnie i wspólnej obserwacji, jeśli zechcesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super pomysły, pięknie rysujesz!
    zapraszam do siebie, moze wzajemna obs?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia piękne, prace są ładne :D
    może wzajemna obs? Daj znać u mnie ;3
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń