środa, 22 października 2014

KOMPLET DRESOWY

Witajcie! Bardzo dawno już nie pisałam, ponieważ dużo się w ostatnim czasie w moim życiu zadziało,ale chcę to wszystko nadrobić.Dziś postanowiłam wam przedstawić pierwszy strój,który uszyłam.Zrobiłam go z dwóch dużych bluzek męskich, które znalazłam na strychu kiedy robiłam porządki. Jest to komplet dwuczęściowy (bluzka+spódniczka) z dzianiny dresowej:
- Bluzka z dwóch materiałów, tył oraz rękawy z dzianiny dresowej w kolorze szaro-niebieskim.Z tyłu do połowy przez środek wszyty zamek koloru białego, przód uszyty z materiału bawełnianego z dodatkiem minimalnym nylonu z nadrukiem kwiatów.
-Spódniczka asymetryczna w całości uszyta z dzianiny dresowej na gumce,przód spódniczki krótszy,a tył dłuższy. Po obu bokach od dołu wszyte zamki na 1/3 długości w białym kolorze.












Postanowiła zrobić dwie osobne stylizacje,aby pokazać do czego można jeszcze założyć tą stylizację osobno.Spódniczkę dopasowałam do białej koszuli bez rękawów. 


A bluzkę założyłam z jeansami (zdjęcie trochę niewyraźne).Jak wam się podoba? :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz